Etos gaat pitchen
Dat bevestigt Ingrid Houtkooper, woordvoerder van Etos aan Adformatie. UbachsWisbrun/JWT, het huidige bureau van Etos ‒ het account zat de afgelopen vijf jaar bij Ubachs Wisbrun ‒ wordt in elk geval uitgenodigd om mee te doen aan de competitie.
Houtkooper: ‘Met een nieuwe directie hebben wij vorig jaar de basis gelegd voor een vernieuwde koers waarin groei nadrukkelijk een doelstelling is, er zijn uitgebreide consumentenonderzoeken geweest en we hebben onze merkstrategie aangescherpt. Nu zijn we op zoek naar een bureau dat op strategisch niveau kan meedenken maar ook in staat is om snel te schakelen zodat we kunnen inspelen op de bewegende retailomgeving.’
Dat Kruidvat klant is bij het eveneens bij JWT behorende KSM, is geen reden voor deze heroriëntatie, zegt Houtkooper.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid