Overslaan en naar de inhoud gaan

'Embrace Life' uitgeroepen tot Osocio Campagne van 2010

De campagne ‘Embrace Life – allways wear your seatbelt’ van de Sussex Safer Roads Partnership (SSRP) is door internationaal weblog…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"De categorie ‘rij veilig’ staat bol van de bloedige beelden en shocktactieken. ‘Embrace Life’ is daar een prachtige uitzondering op, die op kunstzinnige en creatieve wijze de boodschap overbrengt dat je een veiligheidsgordel moet dragen omdat je wilt leven, en niet omdat je niet wilt sterven," aldus jurylid Tim Nudd.

related partner content for mobile comes here

De campagnefilm van regisseur Daniel Cox is veel gelauwerd. Zo werd hij uitgeroepen tot YouTube Ad of the Year (maar liefst 13.293.485 views), en won een Prince Michael International Road Safety Award, een Gold World Medal bij de New York International Advertising Awards, een bronzen Cannes Lions Award, werd Highley Commended door de Institute of Highways and Transportation en werd opgenomen in de Advertising Producers Award (APA) collectie van 2010.

Bekijk de campagnefilm:

De 5 winnaars van de Osocio Award 2010 op een rij:
1
2
3
4
5

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in