'Embrace Life' uitgeroepen tot Osocio Campagne van 2010


"De categorie ‘rij veilig’ staat bol van de bloedige beelden en shocktactieken. ‘Embrace Life’ is daar een prachtige uitzondering op, die op kunstzinnige en creatieve wijze de boodschap overbrengt dat je een veiligheidsgordel moet dragen omdat je wilt leven, en niet omdat je niet wilt sterven," aldus jurylid Tim Nudd.
De campagnefilm van regisseur Daniel Cox is veel gelauwerd. Zo werd hij uitgeroepen tot YouTube Ad of the Year (maar liefst 13.293.485 views), en won een Prince Michael International Road Safety Award, een Gold World Medal bij de New York International Advertising Awards, een bronzen Cannes Lions Award, werd Highley Commended door de Institute of Highways and Transportation en werd opgenomen in de Advertising Producers Award (APA) collectie van 2010.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBekijk de campagnefilm:
De 5 winnaars van de Osocio Award 2010 op een rij:
1 Embrace life - always wear your seatbelt
2 Aides: Naughty Graffiti
3 It Gets Better
4 The Majestic Plastic Bag
5 The Guide Dog Interviews
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid