Overslaan en naar de inhoud gaan

E-mail associatie sluit zich aan bij DDMA

De e-mail associatie gaat verder met DDMA. Dit besluit namen leden van de e-mail associatie unaniem tijdens de jaarvergadering.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

E-mail ontwikkelde zich sinds de oprichting van e-mail associatie tot een volwassen medium en volwaardig onderdeel van de marketingcommunicatie mix. 'Toetreding tot DDMA doet recht aan de potentie die het kanaal in deze mix bevat en het crossmediale karakter van het e-mail' zegt de organisatie op de eigen .

related partner content for mobile comes here

Vijfentwintig organisaties zijn al zowel bij de e-mail associatie als DDMA aangesloten. Met de toetreding van de e-mail associatie krijgt DDMA er direct veel nieuwe leden bij. Michael Straathof, voorzitter van de e-mail associatie 'Voor hen en de bestaande leden van DDMA wordt een e-mail council opgericht. Deze gaat zich bezighouden met het overdragen van kennis via events, workshops, expertsessies en via artikelen en whitepapers. Er zal dit jaar nog een aantal werkgroepen opgericht worden om deze activiteiten te organiseren, om trend- en gedragonderzoek te verrichten en een opleiding te starten. In 2011 wordt ook het e-mail associatie-keurmerk aan het Privacy Waarborg van DDMA toegevoegd. We hebben scherpe ambities geformuleerd voor de toetreding tot DDMA. De e-mail council houdt deze doelstellingen nauwlettend in de gaten.'

BRON: DDMA

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in