Dorian van Rijsselberghe in zee met Samsung Mobile


Dorian is het gezicht van de Olympische campagne #letsprogress voor flagships Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 edge en de Gear VR. Brand New Live ontwikkelde voor deze campagne video-, virtual reality- en fotocontent in Rio de Janeiro.
In het kader van de sponsorship is een virtual reality film gemaakt. Deze content stelt consumenten in staat een surfwedstrijd samen met Dorian op het water te beleven. De bedoeling is in winkels en op publieke eventsvirtuele surfsimulators te plaatsen zodat iedereen de Olympische race in virtual reality kan beleven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe samenwerking tussen de windsurfer en Samsung Mobile kwam tot stand via Brand New Live en heeft betrekking op de naderende Olympische Spelen in Rio de Janeiro, waar Dorian een van de kanshebbers is. Vier jaar geleden won hij al goud tijdens de Olympische Spelen in Londen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid