Designers ontwerpen T-shirt voor Pelican Books
Pelican Books, de non-fictietak van Penguin Books, is sinds deze maand weer up and running nadat het in 1984 door de uitgever was stopgezet.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De goedkope (blauwe) boekjes waren vermaard, net als hun Penguinzusjes, om hun simpele en herkenbare vormgeving. In zo'n 50 jaar werd er 250 miljoen exemplaren verkocht.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Om aandacht te generen voor het oude nieuwe merk, hebben designers een aantal mooie nieuw T-shirt ontworpen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKledinglabel Super Superficial werkte hiervoor samen met graphic designers Matthew Young, Louise Z Pomeroy, Ed Harrison, en Ryan Todd.
Opdracht was ‘de essentie van het leuke, onderscheidende en toegankelijke merk in het design te vatten.’
tshirt2.jpg
tshirt4.jpg
tshirt1.jpg
tshirt3.jpg
(Bron: DesignWeek)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid