De Nation Brands Index
De Anholt-GMI "Nation Brands Index" is ontwikkeld om de brand waarde in kaart te brengen van landen. Er wordt gekeken naar: Tourisme,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Anholt-GMI "Nation Brands Index" is ontwikkeld om de brand waarde in kaart te brengen van landen. Er wordt gekeken naar: Tourisme, Export, Mensen, Overheid, Cultuur, Investeringen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Australie staat op nummer 1, Nederland op 8, de US komt niet in de top 10 voor en Turkije staat laatste:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
1. Australie
2. Canada
3. Zwitserland
4. UK
5. Zweden
6. Italie
7. Duitsland
8. Nederland (yeah!!)
9. Frankrijk
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid