CSM verkoopt voedingsmerken aan Heinz
Honig, Brinta, Hak, De Ruijter, Venz, Karvan Cévitam, Roosvicee, Baukje en Anco: een stukje Hollands glorie gaat weer over in buitenlandse…
De Nederlandse multinational CSM verwacht haar levensmiddelendivisie, bestaande uit Honig Merkartikelen, Hak, Koninklijke De Ruijter, Foodmark en Anco, te verkopen aan H.J. Heinz Company. CSM had al eerder aangegeven zich te willen concentreren op de kernactiviteiten: het produceren en verkopen van bakkerij-ingrediënten en -producten, zoetwaren, suiker, melkzuur en melkzuurderivaten. H.J. Heinz is met een jaaromzet van 9 miljard dollar wereldwijd een van de grootste houders van consumentenmerken, waaronder Heinz, John West, Starkist, Wattie's en Farley's.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid