Nieuwe Britse waakhond voor alle media
De Britse regering wil een nieuwe concurrentiewaakhond instellen die mediaoverschrijdend
werkt. Ook telecommunicatie moet binnen de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
The Independent Television Commission, de Radio Authority, de Radio
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Communications Agency, de Broadcasting Standards Commission en Oftel moeten
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSallen samenkomen in de nieuwe organisatie. De regering wil volgens
CampaignLive dat er een einde komt aan de 'alphabet soup' van mediaregels.
De waakhond krijgt de naam Ofcom en heeft de macht om klachten te
onderzoeken over content en een anti-competitieve houding. Ze zal geen
regelingen treffen over acquisities en samenwerkingen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid