Communicatie Poll: De Communicatieblunder van het jaar
‘Wat is De Communicatieblunder van 2009?’ luidt de stelling van de laatste Communicatie Poll van het jaar. Op een rijtje tien cases…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van de vorige Poll luidde 'Terecht dat Gillette en Accenture Tiger Woods laten vallen'. Daarmee was een krappe meerderheid van 52 procent het niet eens. Zij kozen voor ‘Nee, je bent pas echt een sterk merk als je die man een kans geeft’. Een ruime minderheid van 48 procent was het er wel mee eens en opteerde voor ‘Inderdaad, dit straalt af op je merk’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid