Coca-Cola Zero geïntroduceerd
Coca-Cola heeft gisteren een nieuw suikervrij drankje geïntroduceerd: Coca-Cola Zero.
Het is volgens de fabrikant de belangrijkste productlancering sinds de Diet Coke en Cola Light, ruim 20 jaar geleden. Coca-Cola Zero is suikervrij, bevat geen calorieën en richt zich speciaal op jonge mannen. Coca- Cola Light of Diet Coke blijken vooral vrouwen aan te trekken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De kleuren van de verpakking - zwart en rood - zijn 'mannelijker' dan de traditionele kleuren van Coca-Cola.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisIn de Verenigde Staten zorgde de introductie voor een bescheiden opleving van de frisdrankverkopen. In Australië was de introductie een hit.
Er komt een grote reclamecampagne rond introductie van Coca-Cola Zero in Nederland, gemaakt door John Doe.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid