Overslaan en naar de inhoud gaan

Citymarketingcommercial 'Het kan in Almere' doet het beter dan de gemiddelde televisiespot

Met een 6,4 op het rapport doet de commercial die Almere moet promoten het ietsje beter dan de benchmark.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Opvallend&; en &;leuk&;, dat zijn de indicatoren waar de commercial van Almere City Marketing beter op scoort dan een gemiddelde commercial. Dat blijkt uit onderzoek onder 102 respondenten in het kader van Adformatie Campagnerapport, uitgevoerd door onderzoeksbureau Memo2. Ook bij &;vertelt mij iets nieuws&;, &;heeft een duidelijke boodschap&; en &;is geloofwaardig&; vonden meer respondenten dan gemiddeld van toepassing op de commercial die is gemaakt door het bureau (uit Amsterdam overigens). Met een 6,4 op het rapport doet de commercial het beter dan de benchmark van Memo2 (6,3).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in