Overslaan en naar de inhoud gaan

CinePrint brengt print advertenties tot leven

Online marketeers van auomerken hebben het maar lastig: tussen de automerken lijkt er een wedloop gaande op gebied van mobiele innovaties.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De onderstaande video ziet er indrukwekkend uit, maar gaat deze nieuwe techniek ook vaker gebruikt worden? Je moet als lezer al vergaande interesse voor deze auto hebben, want om deze advertentie interactief te maken dien je eerst de app te downloaden en vervolgens de iPad achter de bladzijde te leggen. Het felle licht van de iPad schijnt door de pagina heen. Al met al een flink aantal handelingen voor een print advertentie.
Het is nog niet bekend of de print advertentie op speciaal papier wordt geprint, maar het ziet er naar uit dat CinePrint een eenmalig PR stuntje is op gebied van marketing innovaties en verder zeer beperkt ingezet gaat worden.

related partner content for mobile comes here

Ik bemerk dat veel Augmented Reality projecten misschien wel Toegevoegde Realiteit hebben, maar weinig Toegevoegde Waarde.

Zie de video hoe het werkt:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in