Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: meer Bureau-awards

De organisatie van het internationale reclamefestival in Cannes heeft besloten om meer Bureau van het Jaar- onderscheidingen uit te reiken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het reclamefestival in Cannes kent al vele jaren het Reclamebureau van het Jaar en het Filmproductiebedrijf van het Jaar. Daar komt dit jaar voor het eerst bij de Direct Agency van het Jaar en het Interactieve Bureau van het Jaar.

related partner content for mobile comes here

De bureaus krijgen hun prijzen op basis van een aantal punten dat zij verzamelen met het winnen van Leeuwen in hun categorie in Cannes. Zo levert een Grand Prix het maximale van 10 punten op, een Gouden Leeuw 7 punten en bij voorbeeld een shortlistpositie slechts 1 punt.

Het festival is van 19-25 juni a.s. De Direct Agency of the Year-award wordt overhandigd op dinsdagavond 21 juni, de Interactive Agency of the Year-award op woensdagavond 22 juni.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in