
Het reclamefestival in Cannes kent al vele jaren het Reclamebureau van het Jaar en het Filmproductiebedrijf van het Jaar. Daar komt dit jaar voor het eerst bij de Direct Agency van het Jaar en het Interactieve Bureau van het Jaar.
De bureaus krijgen hun prijzen op basis van een aantal punten dat zij verzamelen met het winnen van Leeuwen in hun categorie in Cannes. Zo levert een Grand Prix het maximale van 10 punten op, een Gouden Leeuw 7 punten en bij voorbeeld een shortlistpositie slechts 1 punt.
Vacatures
Content Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftHet festival is van 19-25 juni a.s. De Direct Agency of the Year-award wordt overhandigd op dinsdagavond 21 juni, de Interactive Agency of the Year-award op woensdagavond 22 juni.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee