Cannes: meer Bureau-awards
De organisatie van het internationale reclamefestival in Cannes heeft besloten om meer Bureau van het Jaar- onderscheidingen uit te reiken…
Het reclamefestival in Cannes kent al vele jaren het Reclamebureau van het Jaar en het Filmproductiebedrijf van het Jaar. Daar komt dit jaar voor het eerst bij de Direct Agency van het Jaar en het Interactieve Bureau van het Jaar.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De bureaus krijgen hun prijzen op basis van een aantal punten dat zij verzamelen met het winnen van Leeuwen in hun categorie in Cannes. Zo levert een Grand Prix het maximale van 10 punten op, een Gouden Leeuw 7 punten en bij voorbeeld een shortlistpositie slechts 1 punt.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet festival is van 19-25 juni a.s. De Direct Agency of the Year-award wordt overhandigd op dinsdagavond 21 juni, de Interactive Agency of the Year-award op woensdagavond 22 juni.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid