Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne werkt wel, maar ook niet

TNO heeft onderzoek gedaan naar de resultaten van de campagne voor het stimuleren van lunchwandelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit de resultaten van het onderzoek blijkt dat zowel het aantal lunchwandelaars als de frequentie van het lunchwandelen toenam tijdens de campagne. Deze toename was echter ook zichtbaar in de controlebedrijven waar geen campagne was gevoerd.

related partner content for mobile comes here

De conclusie:
TNO concludeert dat een campagne alleen onvoldoende is om het aantal lunchwandelaars substantieel te vergroten. De heersende cultuur en bestaande gewoontes in het bedrijf blijken met een campagne slechts beperkt beïnvloedbaar.

Maar mensen gaan wel meer wandelen tijdens de lunch...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in