Overslaan en naar de inhoud gaan

'C1000 helpt imago vlees om zeep'

C1000 helpt het imago van vlees en vleeswaren om zeep, zegt voorzitter Ruud Bakker van de Vereniging van Keurslagers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij doet zijn uitspraken in het vakblad Meat & Meal: vlees moet een kwaliteitsartikel zijn‘. De Keurslagersvoorzitter denkt dat door met vlees te stunten, het imago ervan wordt afgebroken: ‘niemand is hier bij gebaat, ook de consument niet.’

related partner content for mobile comes here

De supermarktketen is vanaf begin februari aan het stunten geslagen met vlees. Het biedt onder meer een ‘zak vol vlees voor een tientje’ aan. In een dergelijke zak treft de consument een vleesassortiment aan waar normaal gesproken bijna twintig euro voor moet worden neergeteld. Het valt niet te verwachten dat C1000 zich iets aantrekt van de Keurslagerscorps, eerder trok het zich al niets aan van de radiocampagne van Wakker Dier tegen de prijsstunts met vlees.

Retailcommunicatiespecialist Rob Benjamens laat in een reactie aan Adformatie weten niet te verwachten dat het stunten met vlees een negatief effect heeft op het merkimago van C1000: ‘met goedkoop vlees keert C1000 terug naar de roots’. Hij ziet de vleesstunts als een goede manier voor C1000 om marktaandeel te behouden en uit te bouwen.

Bron: Meat & Meal online

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in