Overslaan en naar de inhoud gaan

Britste communicatieprijzen voor AkzoNobel

AkzoNobel viel in Londen drie keer in de prijzen tijdens de eerste Transform Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

AkzoNobel was één van de grote winnaars tijdens de eerste , de enige Britse competitie die zich louter richt op op rebranding, reputatieverandering en merktransformatie. De awards zijn opgericht door Communicate Magazine. Het Nederlandse concern behaalde goud in de categorie “Best corporate rebrand following a merger or acquisition” en ook in de categorie “Best rebrand in the chemicals sector”. Zilver behaalde het chemieconcern in de categorie “Best overall visual identity”.

related partner content for mobile comes here

Berry Oonk, head of corporate branding bij AkzoNobel ziet een bevestiging van AkzoNobel's creativiteit, strategisch denkwerk en teamwork. Oonk: 'Er was sterke concurrentie in alle drie de categorieën.'

Succes
AkzoNobel won in december 2009 de European Excellence Award voor de wereldwijde externe publicatie . In januari werd ook de prijs voor Best AEX Press Officer behaald.

De jury
Graham Hales, Managing Director of Interbrand London
Cheryl Giovannoni, European President of Landor Associates
Bill Darling, Managing Director of Saffron brand consultants
Fred Burt, Managing Director van het Britse kantoor van Siegel+Gale.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in