Brandbarometer: kies voor optimisme
De laatste twee weken worden de media gedomineerd door de effecten van de kredietcrisis. Ondernemingen grijpen hard in om zich voor te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De laatste twee weken worden de media gedomineerd door de effecten van de kredietcrisis. Ondernemingen grijpen hard in om zich voor te bereiden op een guur 2009. Vanwege de aankondiging van massa-ontslagen staan ING, Philips en Microsoft in de top-vier van de Brandbarometer. Met tegenvallende economische resultaten als excuus zetten zij respectievelijk 7000, 6000 en 5000 mensen op straat. Naar de brandbarometer
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid