Overslaan en naar de inhoud gaan

Boost Concepts sluit overeenkomst met MEiTV

Boost Concepts en MEiTV hebben een overeenkomst gesloten met betrekking tot de inzet van myGimmy
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via myGimmy kunnen consumenten met hun mobieltje niet alleen direct reageren op tv-reclames, print- en outdoor-reclame maar nu ook bij promotieacties op straat en op de winkelvloer. Boost Concepts zet myGimmy als mobiel response platform in om consumenten in staat te stellen tijdens promotieacties via de mobiele telefoon direct samples op te vragen of kortingen te krijgen.

related partner content for mobile comes here

'Door de samenwerking met MEiTV kan Boost Concepts haar klanten nieuwe effectieve actiemarketingconcepten bieden die op locatie 1-op-1 consumentencontact mogelijk maken. Iedereen heeft altijd een mobiele telefoon bij zich en deze is zeer persoonlijk gebonden – daarom is myGimmy een perfect instrument voor Boost Concepts om op locatie anoniem bereik persoonlijk te maken', aldus Oswin van den Boer, commercieel directeur van Boost Concepts.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in