Bereik Freecards toegenomen
1.224.000 Nederlanders hebben de afgelopen vier weken één of meerdere Freecards uit de rekjes meegenomen. Dit blijkt uit de jaarcijfers…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bereik van Freecards is toegenomen ten opzichte van de vorige NOM-rapportage: 33,4% van de Nederlanders vanaf 13 jaar - ruim 4,4 miljoen mensen - neemt inmiddels wel eens Freecards mee.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De groepen die met name Freecards meenemen, zijn 13-19 en 20-34 jaar, hoger opgeleid, hebben een bovenmodaal inkomen en wonen in of rond een stad. Verder kijkt de Freecardgebruiker relatief weinig tv en leest hij bovengemiddeld veel tijdschriften. Freecards was in 1993 het eerste product van Boomerang Media, marktleider indoor media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid