Overslaan en naar de inhoud gaan

Bereik Freecards toegenomen

1.224.000 Nederlanders hebben de afgelopen vier weken één of meerdere Freecards uit de rekjes meegenomen. Dit blijkt uit de jaarcijfers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bereik van Freecards is toegenomen ten opzichte van de vorige NOM-rapportage: 33,4% van de Nederlanders vanaf 13 jaar - ruim 4,4 miljoen mensen - neemt inmiddels wel eens Freecards mee.

related partner content for mobile comes here

De groepen die met name Freecards meenemen, zijn 13-19 en 20-34 jaar, hoger opgeleid, hebben een bovenmodaal inkomen en wonen in of rond een stad. Verder kijkt de Freecardgebruiker relatief weinig tv en leest hij bovengemiddeld veel tijdschriften. Freecards was in 1993 het eerste product van Boomerang Media, marktleider indoor media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in