Overslaan en naar de inhoud gaan

BBC.com start mobile advertising

BBC.com, de website van de Britse publieke omroep, begint met advertising op zijn mobiele site.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De BBC (BBC Worldwide) doet dit om adverteerders internationaal de mogelijkheid te geven in te spelen op de snel groeiende markt van mobiel internet. Recent onderzoek heeft volgens de BBC uitgewezen dat er wereldwijd 4 miljard gsm-gebruikers zijn en de verwachting is dat in 2010 90 procent van de wereldbevolking een mobiele telefoon heeft.

related partner content for mobile comes here

De omroep is al sinds 1999 op mobiele telefoons aanwezig met tekstberichten, foto's en audio en video. Volgens Kym Niblock, ’s managing director is de start van mobile advertising een belangrijk onderdeel van de strategie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in