Overslaan en naar de inhoud gaan

Helden in debat met Joseph Pine tijdens Marcom

Jospeh Pine, auteur van het boek 'Authenticiteit', gaat tijdens MarCom, het jaarlijkse event van Adformatie waarbij alle disciplines uit de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Thema van MarCom is dit jaar Tijd voor helden. 'Helden in debat met Joseph Pine' is een van de onderdelen. Onder leiding van Stephan Fellinger (o.a. Stichting Awards) in debat met Hans Hagenaars, directeur marketing ING Retail Nederland en Marketeer of the Year 2006, René Repko, directeur marketing Hema en Marketeer of the Year 2008 en Pim van der Feltz, countrymanager Google.

related partner content for mobile comes here

MarCom is op 3 en 4 juni in de RAI in Amsterdam. Meer informatie: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in