Aruba lanceert brandingcampagne
Aruba lanceert deze maand een nieuwe brandingcampagne, in lijn met de gewenste uitstraling van het eiland. In het nieuwe logo staat de rode…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De letters in het logo weerspiegelen het geluksgevoel dat mensen ervaren wanneer zij het eiland betreden. Met de kleuren benadrukt het ‘One Happy Island’ haar natuurrijke omgeving, met helder blauw en turquoise zoals de lucht en de zee. Het groen staat symbool voor de zeer uiteenlopende flora en fauna op het eiland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
‘Met dit logo hopen we mensen dusdanig te prikkelen dat ze het One Happy Island-gevoel krijgen en Aruba als potentiële vakantiebestemming zien’, aldus Humphrey Vrolijk, area director Europe, Aruba Tourism Authority.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid