Overslaan en naar de inhoud gaan

Angeli Radovani leidt KSM, De Jong naar Houdini

Barbara Angeli Radovani volgt Bart de Jong op als managing director van KSM. De Jong vertrekt naar Houdini
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Jong verlaat het bureau na vier jaar om managing partner te worden bij Houdini. Hij vervult daarmee zijn lang gekoesterde wens om na 22 jaar in loondienst zelf ondernemer te worden, zegt De Jong. Angeli Radovani zat de afgelopen anderhalf jaar voor JWT International in Moskou.

related partner content for mobile comes here

De Jong volgt bij Houdini partner Matthijs Moeken op, die hoofd themamanagement wordt bij C1000. De Jong maakte in 2005 de overstap naar KSM. Met de verhuizing, eind 2008, van het pand van UbachsWisbrun/JWT naar Amsterdam Noord is een belangrijke stap gezet voor KSM, dat nu als zelfstandig bureau opereert binnen de JWT Groep.

Ron Vrijmoet, coo Continental Europe van JWT, over Angeli Radovani: ‘Haar ervaring met het opzetten en managen van PPGH/JWT-Colors, als managing director van PPGH/JWT Groep en de afgelopen 18 maanden als pionier voor JWT Inter-national in Moskou, maken haar de ideale kandidaat om het nu 41-jarige KSM de volgende fase in te leiden.’

KSM verwelkomde de laatste maanden de below-the-line accounts van C1000 en Maz-da, waarmee het volgens De Jong voor een groot deel de klap te bovenkwam van het verliezen van Kruidvat als klant. Er werken 80 mensen bij het bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in