Overslaan en naar de inhoud gaan

Aegis koopt Bookmark

Grote verrassing in de Nederlandse interactieve marketingmarkt op deze zonnige maandagmorgen: Aegis Media koopt Bookmark, het bureau in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Grote verrassing in de Nederlandse interactieve marketingmarkt op deze zonnige maandagmorgen: koopt Bookmark, het bureau in Naarden. Succes voor de oprichters Brian Hirman en Peet Nieuwenhuijsen.

related partner content for mobile comes here

Hirman wordt ook directielid bij Aegis Nederland, ook Nieuwenhuijsen (foto) blijft bij betrokken. Bookmark komt mondiaal te vallen onder , de interactieve club van Aegis, met hoofdkantoor in Londen. Vertegenwoordigd met 54 kantoren in maar liefst 32 landen, is Isobar het grootste interactieve bureaunetwerk in de wereld op het gebied van interactieve marketing advies en creatie,

Bookmark heeft een mooi klantenpakket met namen als Philips, Grolsch, Aviko, Cadillac & Corvette Europe, Center Parcs, en Disney.

Arjan Pomper, chef van Aegis Media Nederland, zegt in het persbericht: "Bookmark is één van de weinige spelers die de afgelopen jaren concreet bewezen heeft zowel de kennis en ruime ervaring op het gebied van interactieve marketingcommunicatie als op het gebied van CRM en databasemarketing te hebben. Ik verwacht dat Bookmark niet alleen in Nederland, maar ook internationaal een belangrijke rol binnen Isobar zal gaan spelen."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in