Mercedes: terug naar de kern


Zetsche gaf de Deutsche Presse-Agentuer (DPA) een interview en daaruit plaatst Frankfurter Rundschau het meest online.
Mercedes bevroeg honderden marketingmanagers, dealers en klanten naar de kernwaarden van hun auto. De uitslag was verbijsterend, qua open deur dan: kwaliteit, comfort en veiligheid, daar gaat het om. Daimler-Benz keek nog eens in de achteruitkijkspiegel en zag: potverdorie zeg, precies wat we in de vorige eeuw altijd hebben uitgedragen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDus heet het in het interview: terug naar de wortels, terug naar de kern, terug naar de oorsprong van Mercedes-Benz. Of in een brief aan medewerkers en dealers: "Klanten moeten bij ons weer het gevoel krijgen dat de rode loper voor hen wordt uitgerold." Of in de woorden van de baas. Klanten moeten weer gaan zeggen: " Ich love my Mercedes."
En het nog wat door alcoholica verlichte hoofd denkt aan: "Ich bin ein Berliner." En aan Janis Joplin: " So oh lord, wont you buy me a Mercedes Benz?" En een ander plaatje: "Ik ben zo blij dat ik je niet vergeten ben, dat ik nog zoveel kleine dingen van je ken..."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid