Zeeland start derde golf imagocampagne


Zeeland wil af van het oubollige, traditionele imago en het heersende denkbeeld dat het vooral een provincie is om een weekje op vakantie te gaan.
De Zeeuwen zelf vertellen in radiospotjes en advertenties welke Zeeuwse waarden voor hen belangrijk zijn. De advertenties verschijnen in het AD en de radiocommercials zijn te horen op radio 1 en een aantal regionale omroepen. Verder is er een website (Fout! Bladwijzer niet gedefinieerd.) en verspreidt de provincie informatiemappen. De campagne wil vooral 25-45 jarigen enthousiast maken voor de provincie, door te benadrukken dat er naast rust, ruimte en veiligheid ook leuke banen te vinden zijn. Om dat te ondersteunen komen er paginagrote advertenties in Intermediair met vacatures van in Zeeland gevestigde organisaties.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe provincie Zeeland vergrijst tien procent sneller dan de rest van Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid