Overslaan en naar de inhoud gaan

Wereldverbeteraar Oreo roept met internationale commercial op tot meer openheid

De soundtrack werd ingezongen door popzanger Adam Lambert.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Amerikaanse bureau is verantwoordelijk voor de realisatie van de campagne &;Open Up with Oreo&;.

related partner content for mobile comes here

De commercial borduurt - qua stijl en thema - voort op de eerder gelanceerde campagne &;&;, waarmee het koekjesmerk &;de verscheiden mensheid dichter bij elkaar wil brengen&;.

‘Wij vinden het belangrijk om nieuwsgierig- en openheid te stimuleren’, stelt Jennifer Hull, global brand director Oreo. ‘Wanneer mensen zich openstellen, doen ze meer betekenisvolle relaties op en ontdekken ze dat mensen helemaal niet zo veel van elkaar verschillen. Ons product heeft het letterlijk in zich om te openen (lees: het draaien van het koekje), dus hebben wij ervoor gekozen dit letterlijk door te vertalen naar onze campagne.’

In de nieuwe film geeft een meisje een Oreo-koekje weg aan een volwassene en wordt diegene meegenomen naar een droomwereld waarin iedereen met elkaar plezier en een klik heeft.

De commercial is sinds 19 januari te zien in vijftig verschillende landen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Adverteerder: Mondelēz International
Bureau: The Martin Agency
Productiemaatschappij: 360i

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in