Overslaan en naar de inhoud gaan

Vreeken is nieuwe managing director foods bij Unilever Nederland

Gaby Vreeken (38) is aangesteld als Managing Director Foods in de directie van Unilever Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gaby (38) is aangesteld als Managing Director Foods in de directie van Unilever Nederland.

related partner content for mobile comes here

Daarmee neemt hij een deel van de taken van Harry Brouwer over, die naast Chairman van Unilever Nederland, ook Managing Director Foods was, en van Mark Goedhart, Marketing Director Foods, die per 1 april jl. met vervroegd pensioen uit de directie is getreden.

Vreeken startte in 1991 bij Iglo Ola. Sindsdien werkte hij voor Unilever in diverse lokale en Europese sales-, marketing- en managementfuncties, onder meer in Nederland, Rusland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.
De laatste jaren bekleedde hij de functie van Vice President Marketing Operations Foods Western Europe.

Naast Vreeken zitten in de board van Unilever Nederland B.V. de volgende directieleden:
Harry Brouwer Chairman
Susanne Luick-Nijboer Managing Director Ice Cream and Frozen Food
Harry Stofberg Managing Director Foodsolutions
Frank Weijers Managing Director Home and Personal Care
Erik Bras Customer Development Director
Hans Janssen Finance Director
Lennard Boogaard HR Director
Fokke van der Veer Logistics Director

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in