Overslaan en naar de inhoud gaan

Annemarie van Gaal stapt in Bright

Media-ondernemer en investeerder Annemarie van Gaal heeft een belang genomen (10 procent van de aandelen) in TechMedia BV in Amsterdam, de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Media-ondernemer en investeerder heeft een belang genomen (10 procent van de aandelen) in TechMedia BV in Amsterdam, de uitgeverij van crossmediatitel Bright.

related partner content for mobile comes here

Annemarie Van Gaal verklaart in het persbericht dat ze gelooft in 'de kracht van de Bright-formule, in de macht van de Bright-lezers en in het talent van Oscar (Kneppers, uitgever en directeur, KF). Zijn er nog meer redenen nodig voor een investering?'

Oscar Kneppers is op zijn plaats natuurlijk ook blij met van Van Gaal: 'Annemarie is een ondernemende investeerder met visie en durf en voegt inhoudelijk massa's bagage toe aan onze groeistrategie, zowel in Nederland als internationaal. Bovendien is het plezierig ondernemen met zo'n zwaargewicht naast je. Zij weet tenminste waar het om gaat in onze sterk veranderende business.'

Bright richt zich primair op 25-plus innovators en trendsetters, mannen en vrouwen met een digitale levensstijl en een 'taste for technology'.

Op verschijnen maandelijks ruim 160 nieuwsberichten, videopostings, blogitems en lezersreacties en trekt maandelijks meer dan 76 duizend bezoekers, zo meldt het persbericht.

Bright verschijnt op dit moment als tweemaandelijks magazine, dagelijkse website en wekelijkse podcast, en lanceert later dit jaar het digitale kanaal Bright.TV.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in