Overslaan en naar de inhoud gaan

Volvo Mobile Advertising Campagne laat aanschaf intentie met 88% stijgen

Volvo heeft onlang in Amerika een mobile advertising campagne campagne gedraaid, waarin een CTR van 3,91 % is behaald. Bij de gebruikers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volvo heeft onlang in Amerika een mobile advertising campagne campagne gedraaid, waarin een CTR van 3,91 % is behaald. Bij de gebruikers steeg de merkvoorkeur met 240% en de aanschafintentie met 88%.

related partner content for mobile comes here

Linda Gangeri (Manager of national advertising Volvo): “The interactive video ads encouraged deep consumer engagement and higher response rates compared to other media running during this same time. With the proliferation of smartphone devices, this is an area that we'll continue to invest in and expect to see continued growth."

Zie video:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Blog by Richard Otto ©

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in