Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe downloads voor Molblog-leden

Er staan weer 2 nieuwe artikelen op de ledenpagina van Molblog: 'Is er leven voor het merk na de overname?' En: ' Philips ontdekt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er staan weer 2 nieuwe artikelen op de :
'Is er leven voor het merk na de overname?' En: ' Philips ontdekt Linkedin' .

related partner content for mobile comes here

De inhoud:

Na een dip door de kredietcrisis groeit het aantal fusies en overnames. De dynamiek van bedrijfsacquisities heeft zijn eigen ritme, maar deal-logica lijkt niet altijd te rijmen met brand-logica. Zwakke merken worden gesaneerd, maar soms lijken ook sterke merken het slachtoffer te worden van dealmakers. Geldt hier het recht van de sterkste? Drie ervaringsdeskundigen komen aan het woord.

Ook business-to-business marketeers ontdekken LinkedIn. Wereldwijd telt het zakelijke netwerk een half miljoen bedrijfspagina’s, en langzaamaan beginnen ook Nederlandse bedrijven de mogelijkheden te zien. Philips is al wat verder: het bedrijf werkt met speciale themacommunities, onder andere voor radiologen en designers.

De twee artikelen uit Tijdschrift voor Marketing zijn speciaal voor leden van Molblog te downloaden op de

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in