Nieuwe downloads voor Molblog-leden
Er staan weer 2 nieuwe artikelen op de ledenpagina van Molblog:
'Is er leven voor het merk na de overname?' En: ' Philips ontdekt Linkedin' .
De inhoud:
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaNa een dip door de kredietcrisis groeit het aantal fusies en overnames. De dynamiek van bedrijfsacquisities heeft zijn eigen ritme, maar deal-logica lijkt niet altijd te rijmen met brand-logica. Zwakke merken worden gesaneerd, maar soms lijken ook sterke merken het slachtoffer te worden van dealmakers. Geldt hier het recht van de sterkste? Drie ervaringsdeskundigen komen aan het woord.
Ook business-to-business marketeers ontdekken LinkedIn. Wereldwijd telt het zakelijke netwerk een half miljoen bedrijfspagina’s, en langzaamaan beginnen ook Nederlandse bedrijven de mogelijkheden te zien. Philips is al wat verder: het bedrijf werkt met speciale themacommunities, onder andere voor radiologen en designers.
De twee artikelen uit Tijdschrift voor Marketing zijn speciaal voor leden van Molblog te downloaden op de speciale ledenpagina
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid