Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone viert titel ‘beste netwerk van Nederland’ met nieuwe commercial

De commercial werd ontwikkeld door Achtung
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eind augustus riep uit tot &;beste netwerk van Nederland&; en behoort de telecommer tot de internationale top.

related partner content for mobile comes here

Met een humoristische commercial plaatst Vodafone zijn netwerkspecialisten op een voetstuk. In de vorm van de ‘Vodafone Network Crew’ reizen specialisten door weer en wind om aan te tonen dat consumenten in alle uithoeken bereik hebben.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De campagne is sinds vorige week online en op televisie te zien. Speciaal voor de feestdagen ontwikkelde ook een Sinterklaas-versie:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Opdrachtgever: Vodafone
Verantwoordelijk bij klant: Eva Ruiz, Laura van Gestel, Viola Malek
Bureau: Achtung!
Creatie: Mark Muller & Julio Alvarez & Cesar Garcia
Producer: Lieke de Klein & Marleen Reen
Strategie: Boris Nihom, Michael Van den Brande
Productie: Roosenstein.com
Regie: Joris Dommels
Producer: Robert Roosenstein
DOP: Gregg Telussa
Muziek: Sizzer Amsterdam
Music sup: Nikolai van der Burg
Offline: Teun Rietveld Grading: De Grot
Audio: Soundcircus

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in