Unilever werkt samen met NS
Unilever is samen met NS Poort-dochter Servex een 'Vitality Campagne' gestart om gezondheid op het station te bevorderen.
Unilever is samen met NS Poort-dochter Servex een 'Vitality Campagne' gestart om gezondheid op het station te bevorderen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met een gratis boekje met tips op het gebied van gezondheid wil Servex bijdragen aan een bewuste levensstijl. Bovendien bevat het boekje diverse kortingen op gezonde producten op het station.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet gratis 'Vitality Magazine' heeft een oplage van 900 duizend stuks en laat de stationsbezoeker zien 'dat een bewuste levensstijl goed mogelijk is op het station'.
Naast tips over hoe je eenvoudig aan voldoende beweging komt op het station, staan er in het minimagazine verantwoorde menusuggesties.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid