Timotei als douchegel terug op Nederlandse markt
Er worden vier verschillende varianten geïntroduceerd. Twee varianten zijn zacht en zijn gericht op extra verzorging van de huid. Dit zijn de Timotei douchegels orchidee/amandelmelk en havermelk/perzik. De twee andere, volgens Unilever meer frisse, varianten zijn kiwi/citroenmelisse en Limoen/Oosterse thee.
Unilever meldt dat Timotei zich richt op de ‘moderne vrouw die houdt van een natuurlijke uitstraling en die een 'down to earth'-mentaliteit heeft. Ze heeft de behoefte om er goed uit te zien, maar weet dat dit afhangt van zowel je gevoel als je 'look'. De Timotei-vrouw is georiënteerd op de buitenwereld en voor haar is het dan ook heel belangrijk om zich thuis te voelen in haar sociale omgeving.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe vier varianten van de lijn met Timotei douchegels zijn vanaf het najaar te verkrijgen bij drogisterijen.
Yves Verschueren, topman Unilever België gaf twee jaar geleden aan dat de strenge merkensanering van Unilever wellicht niet zo’n goed idee is geweest: 'In shampoo hebben we jaren succes gehad met Timotei. Ondertussen is dat fel verminderd en in vrij veel landen is het al weggehaald. Wellicht hadden we er beter aan gedaan Timotei echt uit te spelen als merk tussen Dove en Sunsilk.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid