Overslaan en naar de inhoud gaan

Timotei als douchegel terug op Nederlandse markt

Als shampoo was Timotei tot begin jaren negentig op de Nederlandse markt te krijgen. Unilever haalde het destijds van de markt ten gunste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er worden vier verschillende varianten geïntroduceerd. Twee varianten zijn zacht en zijn gericht op extra verzorging van de huid. Dit zijn de Timotei douchegels orchidee/amandelmelk en havermelk/perzik. De twee andere, volgens Unilever meer frisse, varianten zijn kiwi/citroenmelisse en Limoen/Oosterse thee.

related partner content for mobile comes here

Unilever meldt dat Timotei zich richt op de ‘moderne vrouw die houdt van een natuurlijke uitstraling en die een 'down to earth'-mentaliteit heeft. Ze heeft de behoefte om er goed uit te zien, maar weet dat dit afhangt van zowel je gevoel als je 'look'. De Timotei-vrouw is georiënteerd op de buitenwereld en voor haar is het dan ook heel belangrijk om zich thuis te voelen in haar sociale omgeving.

De vier varianten van de lijn met Timotei douchegels zijn vanaf het najaar te verkrijgen bij drogisterijen.

Yves Verschueren, topman Unilever België dat de strenge merkensanering van Unilever wellicht niet zo’n goed idee is geweest: 'In shampoo hebben we jaren succes gehad met Timotei. Ondertussen is dat fel verminderd en in vrij veel landen is het al weggehaald. Wellicht hadden we er beter aan gedaan Timotei echt uit te spelen als merk tussen Dove en Sunsilk.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in