Nederland 1 op 21,7 pct in week 36
Nederland 1 was in week 36 marktleider met een marktaandeel van 21,7 procent (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL 4 heeft SBS 6 van de tweede plaats verdreven, al ontlopen de twee zenders elkaar niet veel. RTL 4 had een aandeel van 14,2 pct, SBS 6 14,1. De drie publieke zenders hadden samen een aandeel van 34,8 pct, RTL Nederland had met vier zenders 26,9 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting 23,1 pct.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het best bekeken programma van de week was André Rieu op het Vrijthof met 2.054.000 kijkers, gevolgd door het NOS Journaal van zondag met 1.806.000 kijkers. Ook het damesvoetbal, de wedstrijd Engeland-Nederland, scoorde: 1.749.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid