Overslaan en naar de inhoud gaan

Talitha Dirkzwager vertrekt bij Coopr

Bestemming onbekend: ‘Eerst een pauze van een paar maanden’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Talitha Dirkzwager vertrekt na drie jaar bij het Rotterdamse PR-bureau Coopr. Wat ze hierna gaat doen weet ze nog niet. Ze last een "pauze" in van een paar maanden om na te denken over haar volgende stap.

related partner content for mobile comes here

'Ik merkte de laatste tijd echter dat ik door de focus op de ontwikkeling van Coopr, de klanten en de mensen, niet goed toekwam aan mijn eigen groei’, zegt Dirkzwager over haar vertrek. ‘Ik vind het fijn om toegevoegde waarde te leveren, maar ook om toegevoegde waarde terug te krijgen.'

Dagelijkse leiding

Dirkzwager begon eind 2013 als senior consultant bij Coopr. Daarvoor werkte zij 14 jaar in diverse functies bij Weber Shandwick. Vorig jaar januari trad ze nog toe tot het managementteam van Coopr en kreeg de dagelijkse leiding in handen samen met oprichters Jody Koehler en Jos Govaart.  

Dirkzwager: ‘We hebben een waanzinnige groei doorgemaakt, zijn inmiddels met 25 personen en hebben een prachtige klantenlijst. Ik ben heel trots op waar Coopr nu staat en op de bijdrage die ik hier aan heb geleverd.’ 

Tikje weemoedig

Het was een moeilijke beslissing om een mooi bedrijf als Coopr en alle mensen hier los te laten, laat Dirkzwager een tikje weemoedig weten. ‘Maar ik ben ervan overtuigd dat er iets anders moois op mijn pad gaat komen. Eerst even genieten van de luxe van een tijdje focussen op anderen dingen dan werk. En over een paar maanden volgt er ongetwijfeld nieuws!’

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in