Overslaan en naar de inhoud gaan

'Slechte communicatie tussen universiteiten en MKB'

Tweederde van de ondernemers in het midden- en kleinbedrijf denkt dat kennis van universiteiten onvoldoende doorstroomt naar hun …
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bijna de helft van de ondervraagde bedrijfshoofden en directeuren uit
het MKB vermoedt dat er voor hen bij universiteiten voldoende
bruikbare wetenschappelijke en technologische kennis beschikbaar is;
20 procent zegt dat hun bedrijf die kennis bij tijd en wijle ontbeert.
Maar de communicatie tussen kennisinstellingen als universiteiten en
het MKB hapert: de waarschijnlijk wel aanwezige kennis bereikt het
bedrijfsleven niet of onvoldoende.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van het Centrum voor Wetenschapscommunicatie van de Vrije Universiteit Amsterdam. Dit onlangs opgerichte wil de (interactieve) wetenschapscommunicatie onderbouwen en bevorderen via onder andere onderzoek en workshops.
De nadruk wordt gelegd op de interactieve communicatie via internet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in