Overslaan en naar de inhoud gaan

SJP deelt 1 gouden Magneet uit

De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) heeft woensdagavond in de Lichtfabriek in Haarlem 13 Magneten uitgereikt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De enige gouden Magneet ging naar de De PersoneelZaak voor de campagne ‘Scherpe Blik’ voor de Dienst Justitiële Inrichtingen. De Koninklijke Landmacht won vijf Magneten voor verschillende onderdelen van de Geschikt/Ongeschikt-campagne. De avond kende weinig verrassingen, net als vorig jaar domineerden Publicis / Maximum en De PersoneelZaak met ieder vijf Magneten. Daarnaast wonnen ARA, Lowe&DraftFCB en Maximum een Magneet. Volgens SJP-voorzitter Onno Gout zaten tussen de inzendingen ‘topcases’, maar kan het creatieve niveau in de breedte omhoog. SJP kijkt dan ook kritisch naar de invulling van de prijs voor de komende jaren. Gout: ‘De focus blijft creativiteit, maar we gaan meerdere opties verkennen voor de invulling ervan.’

related partner content for mobile comes here

De uitreiking werd gepresenteerd door het improvisatieteam De Arrogantjes. In totaal werden er uit 34 nominaties 13 Magneten vergeven. Overzicht van de winnaars is te bekijken via . Daar staat het volgende werk:
5x Koninklijke Landmacht (Publicis / Maximum)
3x Dienst Justitiële Inrichtingen (De PersoneelZaak)
2x Amerpoort (De PersoneelZaak)
1x Koninklijke Luchtmacht (ARA)
1x RET (Maximum)
1x Dierenasiel Amsterdam (Lowe & DraftFCB)

Zie het bekroonde werk op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in