SJP deelt 1 gouden Magneet uit
De enige gouden Magneet ging naar de De PersoneelZaak voor de campagne ‘Scherpe Blik’ voor de Dienst Justitiële Inrichtingen. De Koninklijke Landmacht won vijf Magneten voor verschillende onderdelen van de Geschikt/Ongeschikt-campagne. De avond kende weinig verrassingen, net als vorig jaar domineerden Publicis / Maximum en De PersoneelZaak met ieder vijf Magneten. Daarnaast wonnen ARA, Lowe&DraftFCB en Maximum een Magneet. Volgens SJP-voorzitter Onno Gout zaten tussen de inzendingen ‘topcases’, maar kan het creatieve niveau in de breedte omhoog. SJP kijkt dan ook kritisch naar de invulling van de prijs voor de komende jaren. Gout: ‘De focus blijft creativiteit, maar we gaan meerdere opties verkennen voor de invulling ervan.’
De uitreiking werd gepresenteerd door het improvisatieteam De Arrogantjes. In totaal werden er uit 34 nominaties 13 Magneten vergeven. Overzicht van de winnaars is te bekijken via www.creatie.nl/magneten. Daar staat het volgende werk:
5x Koninklijke Landmacht (Publicis / Maximum)
3x Dienst Justitiële Inrichtingen (De PersoneelZaak)
2x Amerpoort (De PersoneelZaak)
1x Koninklijke Luchtmacht (ARA)
1x RET (Maximum)
1x Dierenasiel Amsterdam (Lowe & DraftFCB)
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaZie het bekroonde werk op www.creatie.nl/magneten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid