Overslaan en naar de inhoud gaan

Sabre Awards voor Coebergh, Fleishman, Edelman en Nederlands kweekvlees

Holmes Report heeft gisteren in Londen de Sabre Awards uitgereikt, voor een publiek van meer dan 720 mensen. Drie Nederlandse bureaus…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er waren in totaal  2500 inzendingen in ruim tachtig categorieën. Er waren zeven Nederlandse inzendingen die waren genomineerd voor diamant of goud. Ter vergelijking: in 2012 waren er nog 16 nominaties van Nederlandse inzendingen.

CoeberghPR won met de virale videocampagne &;Laughing Tram Man&; van Rituals Cosmetics in de categorie brandbuilding + fashion & beauty.

Fleishman Hillard Nederland won in de categorie consumer electronics voor het ‘New light on old masters’, een samenwerking tussen Philips en het Rijksmuseum.

Universiteit Maastricht won dus met het zogeheten Project Patty - The Burger That Will Change the World. Edelman Nederland werd uitgeroepen tot Bureau van het Jaar in de Benelux

Wel genomineerd, maar niet in de prijzen vielen Coopr met MTV, Hill+Knowlton Strategies met Marlies Dekkers Group, Glasnost met de Rabobank Future of Farming, en MSL met het ministerie van Economische Zaken.

Foto: het team van Edelman ontvangt de Sabre Award uit handen van Paul Holmes, rechts 

In het komende nummer van Communicatie Magazine brengen we een uitgebreide reportage over de uitreiking van de Sabre Awards.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in