Overslaan en naar de inhoud gaan

Saatchi breidt uit in e-marketing in VS

Saatchi & Saatchi in de VS gaat zijn e-marketingactiviteiten daar een nieuw leven inblazen, na in 2000 zijn bureau Darwin Digital te hebben…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Saatchi & Saatchi heeft voor zijn expansie de e-shop Novo/Giant Step uitgezocht, dat zal worden omgedoopt in Semaphore Partners. Het bureau, dat is gevestigd in San Franciso, heeft 200 medewerkers in zijn vestigingen in LA, Chicago, Detroit en New York. Klanten zijn ondermeer General Motors, Procter & Gamble en Continental Airlines.

related partner content for mobile comes here

Het bureau maakt onderdeel uit van Bcom3, de communicatieholding die door Publicis Groupe voor 3 miljard dollar wordt overgenomen.

De leiding van Semaphore Partners, dat verwacht behalve voor de eigen klanten ook voor opdrachtgevers van de vele Amerikaanse dochters van Publicis Groupe actief te worden, blijft in handen van Kelly Rodriques, chairman en ceo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in