Overslaan en naar de inhoud gaan

Netwerk hightech PR-specialisten

Eurocom is de naam van een nieuw netwerk van hightech PR-specialisten. Doel is de deelnemers effectief te kunnen laten concurreren met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het kersverse netwerk telt zeventien PR-bureaus. Gezamenlijk werken daar in totaal honderdveertig mensen voor zo’n honderdvijftig cliënten.

related partner content for mobile comes here

Eurocom is bezig meertalige perscentra op te zetten in Nederland en Groot-Brittannië. Die kunnen internationale mediacampagnes begeleiden als er geen volledige plaatselijke ondersteuning aanwezig is. Eurocom biedt verder wereldwijde dekking dankzij de relatie met partners in Noord-Amerika en Azië.

Eurocom is het grootste gespecialiseerde hightech PR netwerk in Nederland, dat gericht is op de technologiesector. Het netwerk is opgezet door Tom Burgess, die de afgelopen twintig jaar drie PR-bureaus oprichtte.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in