Overslaan en naar de inhoud gaan

Ruby Lemm managing partner Skipintro

Na een tweede periode werkzaam te zijn geweest als csd binnen DDB Amsterdam, verlaat Ruby Lemm het bureau per 1 januari 2005. Ze wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Skipintro heeft nog steeds de naam van een vooral op interactiviteit gericht bureau, maar maakt al geruime tijd ook werk voor print, radio en televisie. Met de komst van Lemm zal Skipintro worden omgevormd tot een volwaardig reclamebureau. Het gaat zich naar verluidt richten op een aantal niches in de reclamewereld. Daaronder entertainment en cultuur.

related partner content for mobile comes here

Lemm heeft 20 jaar ervaring in de reclame. Ze begon acht jaar geleden bij DDB als csd op het McDonald's account. Na tweeënhalf jaar verliet ze DDB om bij Publicis te gaan werken, om na een jaar weer terug te keren naar DDB Amsterdam. De afgelopen periode is ze werkzaam geweest op Volkswagen, Zilveren Kruis Achmea en Mexx.

'DDB betreurt haar vertrek, maar heeft er begrip voor dat zij haar ambities op een andere manier wenst in te vullen', zo laat het bureau weten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in