Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotterdamse Creative Cube geopend

Burgemeester Opstelten van Rotterdam heeft afgelopen week de Creative Cube in Rotterdam geopend. Dit is een ‘creative bolwerk’ van 12…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Om de kenniseconomie te bevorderen, is het binnenhalen van creative bedrijven naar onze stad een van de speerpunten van het Rotterdamse stadsbestuur’, lichtte de

related partner content for mobile comes here

Burgemeester toe.

In het oude postgebouw nabij het centraal station zitten bedrijven gespecialiseerd in productdesign, industriele vormgeving, architectuur, online oplossingen, onderzoek, prR, fotografie en marketingcommunicatie.

De daar gevestigde bedrijven zijn: Bouwmeester van Leeuwen (marketingcommunicatiestrategie en concept), 2twintig public relations, Brainjuicer (online marketingbureau), Mangrove thinks ahead (internet development), De Wolkenrijders (speelse producten voor kinderen), WAAC'S Design & Consultancy (design), Origins (architectenbureau), Trico (strategische productontwikkeling), Creative Company (innovatie, advies en trainingen), 1UpToys (innovatief electronisch kinderspeelgoed), Metro Design (interactief en digitaal design) en Schmedding (fotografie)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in