Overslaan en naar de inhoud gaan

PR-strategen stomverbaasd over klagende marketingbaas van Booking.com op nu.nl

Cmo Arjan Dijk zegt in interview met nu.nl dat hij meer waardering voor Booking verwacht van Nederlanders. Deskundigen zijn stomverbaasd.
Booking.com met een beschadigde glazen deur van de entree
Booking.com met een beschadigde glazen deur van de entree
© Foto: Harold Versteeg ANP Hollandse Hoogte
Booking.com met een beschadigde glazen deur van de entree
Booking.com met een beschadigde glazen deur van de entree
© Foto: Harold Versteeg ANP Hollandse Hoogte

PR-strategen begrijpen niks van het interview dat nu.nl vanochtend publiceerde met de marketingbaas van Booking.com, Arjan Dijk. De cmo beklaagt zich erover dat Nederlanders niet bepaald trots zijn op het hotel- en huizenplatform Booking.com. Hij wilde dat maar eens gezegd hebben.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Pim de Ruiter

Feelings are facts is mij ooit geleerd...

Jennifer Delano

Ze zeggen weleens ‘het gaat er niet over wat ze over je lullen, maar dat ze over je lullen’ - maar ik begin sinds het lezen van dit artikel erover te twijfelen.
Jennifer Delano
Free publicity / pr specialist

Marc Fahrner

Haha, wat leven ze toch in een bubble.
Booking.com voegt echt helemaal niks toe. Ja, ze hollen de marges van echte reisbureaus uit. Het enige wat ze doen is de luie reiziger een aanbod voorschotelen. Ik kan mijn reis echt wel bij een van de gerespecteerde aanbieders vinden. Typisch gevalletje van wel de lusten, nooit de lasten.
Het enige doel: Shareholders Value voor zichzelf en een klein clubje vrindjes.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in