PR-strategen stomverbaasd over klagende marketingbaas van Booking.com op nu.nl
Cmo Arjan Dijk zegt in interview met nu.nl dat hij meer waardering voor Booking verwacht van Nederlanders. Deskundigen zijn stomverbaasd.
PR-strategen begrijpen niks van het interview dat nu.nl vanochtend publiceerde met de marketingbaas van Booking.com, Arjan Dijk. De cmo beklaagt zich erover dat Nederlanders niet bepaald trots zijn op het hotel- en huizenplatform Booking.com. Hij wilde dat maar eens gezegd hebben.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidFeelings are facts is mij ooit geleerd...
Ze zeggen weleens ‘het gaat er niet over wat ze over je lullen, maar dat ze over je lullen’ - maar ik begin sinds het lezen van dit artikel erover te twijfelen.
Jennifer Delano
Free publicity / pr specialist
Haha, wat leven ze toch in een bubble.
Booking.com voegt echt helemaal niks toe. Ja, ze hollen de marges van echte reisbureaus uit. Het enige wat ze doen is de luie reiziger een aanbod voorschotelen. Ik kan mijn reis echt wel bij een van de gerespecteerde aanbieders vinden. Typisch gevalletje van wel de lusten, nooit de lasten.
Het enige doel: Shareholders Value voor zichzelf en een klein clubje vrindjes.