Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominatie Dolfinarium voor prestigieuze prijs

Het Dolfinarium maakt kans op het winnen van een Brass Ring Award, de marketingprijs van de Internationale associatie voor attractieparken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Dolfinarium dankt zijn uitverkiezing aan de pr-aanpak rond de verbouwing van de koepel het DolfijndoMijn en de première van de dolfijnenvoorstelling Aqua Bella.

related partner content for mobile comes here

De grootschalige vernieuwing van de koepel is volledig duurzaam uitgevoerd. De première van Aqua Bella stond in het teken van duurzaamheid en dat is ook meteen de boodschap van deze voorstelling: een prachtige, schone wereld.

Vijf oceanen
Daarvoor verzamelde het Dolfinarium flesjes water van de vijf oceanen die de wereld rijk is. Samen met het water uit de Noordzee was dit het ‘doopwater’ waarmee het nieuwe leefgebied werd gedoopt en en de voorstelling in première ging.

Miniserie
Dolfinarium Harderwijk maakte ook de tiendelige miniserie ‘Op weg naar Aqua Bella’ om de fans wekelijks te informeren over de grote verbouwing van het DolfijndoMijn.

De pers werd tijdens de verbouwing uitgenodigd voor het onthullen van de bouwplannen en de dolfijnenvoorstelling. In december 2012 werd daarvoor een perspresentatie op de bodem van het – toen lege – showbassin gehouden.

Hoofdrolspelers
Ook het bekendmaken van de cast in maart 2013 gebeurde in stijl: niet de mensen, maar de echte hoofdrolspelers werden voorgesteld, namelijk de dolfijnen.

Het Dolfinarium moet het bij de Brass Ring Awards opnemen tegen Cleveland Metroparks Zoo en de San Diego Zoo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in