Overslaan en naar de inhoud gaan

Kingsday sluit zich aan bij Omnicom Group

Iets meer dan twee jaar na de start heeft Kingsday een meerderheidsaandeel verkocht aan Omnicom Group. Dat maakt het bureau vandaag bekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door zich aan te sluiten bij Omnicom Group, bereidt Kingsday zich voor op internationaal werk in de toekomst, zegt Sander Volten: ‘We denken onze internationale ambities sneller te kunnen verwezenlijken in samenwerking met een global network. We zijn echt heerlijk aan de slag als lead agency voor een aantal prachtige Nederlandse merken, maar hebben ook altijd genoten van het internationale werk dat we hiervoor deden.’

related partner content for mobile comes here

Kingsday werd in de zomer van 2011 opgericht door de van Euro RSCG afkomstige partners Sander Volten, Sicco Beerda, Eric Ytsma en Bram de Rooij.
Ze maken internationale crossmediale campagnes voor Mini, KPN, Bloemenbureau Holland, MoneYou, Duyvis, Smint en Knorr.
Bij de oprichting zeiden de partners een ‘overzichtelijke ambitie’ te hebben: ze wilden zo snel mogelijk weer terug in de Champions League van de bureauwereld komen.
‘Niet met de geijkte belofte dat we alles anders gaan doen, maar door communicatiedisciplines op een slimme manier te mixen en voort te bouwen op het succes van de afgelopen 10 jaar.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in