Nils van Dam volgt Gaby Vreeken op als hoofd marketing Unilever Benelux
Per 1 juli is de Belg Nils van Dam (46) toegetreden tot de directie van Unilever Benelux als marketing eindverantwoordelijke.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Per 1 juli is de Belg Nils van Dam (46) toegetreden tot de directie van Unilever Benelux als marketing eindverantwoordelijke.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hij volgt daarmee Gaby Vreeken op die zijn loopbaan voortzet binnen Unilever Foodsolutions waar hij verantwoordelijk wordt voor wereldwijde marketing.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNils van Dam heeft binnen Unilever diverse lokale, regionale en wereldwijde marketingfuncties in België, Portugal en Nederland vervuld. De laatste jaren vervulde hij de functie van Senior Vice President Europe Spreads and Dressings.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid