Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Triodos Bank: 'Hoe word je schathemeltjerijk?'

Vraag aan verschillende mensen wat rijkdom voor ze betekent, en je krijgt verrassende antwoorden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een filosoof, boer, ondernemer, stamoudste, en iemand die zonder geld leefde: ze vertellen allemaal een ander verhaal. Triodos vulde met de antwoorden de nieuwe campagne in. De commercial is hier te zien:

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Op de site legt Triodos het thema verder uit. Zes mensen vertellen wat rijkdom voor hen betekent. Want hoe word je schathemelrijk? En wanneer ben je het? Gaat het om hoeveel geld je hebt? Of wat je ermee doet?

Voor Triodos Bank krijgt het verder bouwen aan journalistieke kwaliteit een steeds belangrijker plek, wat in lijn ligt met eerdere campagnes als  ‘’, ‘Groei is meer dan een cijfer’ en ‘5 dingen die ze je niet vertellen over de economie’, waarmee Triodos over wat ze zelf kunnen doen voor een betere, duurzamere toekomst.

Bureau is verantwoordelijk voor de realisatie van de campagne. &;Samen met Triodos hebben we al een paar jaar geleden de shift gemaakt van adverteerder naar publisher, als uitgever van kennis, inspiratie en reflectie&;, aldus David Snellenberg, oprichter van Dawn. &;Door nu de vraag hoe word je schathemeltjerijk te stellen aan mensen die je "rijk" zou kunnen noemen, kregen we interessante antwoorden. En daar hebben we weer kleine documentaires van gemaakt.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in