Nieuwe campagne rond Hartweek
Deze week is de nieuwe campagne begonnen van de Hartstichting met als slogan ‘Zolang levens te vroeg stoppen, blijven wij doorgaan'.
De campagne ondersteunt de Hartweek die van 3 t/m 9 april loopt. Via spots op radio en televisie, uitingen in kranten en op internet wil de stichting het publiek laten zien waarom het zo belangrijk is om aan de Hartstichting te geven.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Om de urgentie te benadrukken, staat in de campagne het cijfer 108 centraal. Elke dag overlijden namelijk 108 mensen aan hart- en vaatziekten.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaOp de actiesite www.108perdag.nl staat meer informatie over de campagne, als ook het jaarverslag 2010 van de stichting.
Deze campagne is de eerste uiting in de nieuwe huisstijl van de Hartstichting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid