Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw online platform voor MobileMarketing.nl

Binnenkort is het zover, dan starten we met een nieuw online platform voor Adformatie, Communicatie en Tijdschrift voor Marketing. Voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het afgelopen jaar hebben we hard gewerkt aan een nieuw online platform waar , , , MolBlog en samenkomen. Zodat de bezoeker, of die nu werkzaam is in communicatie, marketing, reclame of media, makkelijker toegang heeft tot alle relevante content. En het oog wil ook wat, dus we hebben het design grondig aangepakt.

related partner content for mobile comes here

Wat is er precies nieuw:

- Volledig responsive: De nieuwe site is op mobiel, tablet en desktop optimaal toegankelijk.

- De look & feel: het design is compleet vernieuwd, newsier en we maken gebruik van meer beeld.

- Drie homepages, één platform: Adformatie.nl, MarketingOnline.nl en CommunicatieOnline.nl geven toegang tot alle content die Adfo Groep biedt.

- Channels: op de nieuwe sites geven de homepages het overzicht. We werken met channels om de diepte in te gaan. Alle artikelen worden overzichtelijk samengebracht en gebundeld in die channels.

- 250 bloggers: Nieuws en blogs staan op de nieuwe sites door elkaar heen. We hebben de beste experts - 250 over de drie sites - gevraagd of ze hun kennis, inspiratie en meningen via ons platform willen delen. De redactie blijft uiteraard bovenop het nieuws zitten.

Het nieuwe online platform heeft de bekende channelstrategie van MarketingOnline.nl en Molblog.nl overgenomen. Met de channels willen we meer de diepte in en ruimte geven aan communities. We starten er nu met 8 op MarketingOnline.nl: Strategie, Merken, Digital, B2B, Dialogue, Design, Data/insights en Carrière. Bloggers kunnen zich bij een channel aansluiten en samen een onderwerp aanpakken. Daar hebben we het afgelopen jaar mee geëxperimenteerd op Molblog, en daar zijn mooie samenwerkingen uit voortgekomen, resulterend in series over trends, design, big data, financiële marketing en brand activation. We gaan dat de komende tijd verder uitbouwen.

Voordelen

Het nieuwe platform biedt veel voordelen voor MobileMarketing.nl. De laatste jaren hebben we gewerkt op het Blogspot-platform van Google. Deze werkte prima, maar er zaten op design en technisch niveau veel haken en ogen aan om te professionaliseren. Tevens zal de integratie een bereiksvoordeel gaan opleveren. Goede MobileMarketing.nl berichten zullen vaker op diverse titels, waaronder Adformatie.nl, Marketingonline.nl, maar ook andere relevante channels terugkomen.

Wat wil de bezoeker?

We hebben ons het afgelopen jaar bezig gehouden met de vraag: wat willen onze bezoekers? We hebben veel gesproken met mensen uit het vak en daaruit is gebleken dat onze lezers alles willen: soms diepgang, praktische tips en learnings uit het buitenland, dan weer nieuws, verstrooiing of roddels dichtbij huis. Het ene moment snel geïnformeerd worden, op het andere moment inzoomen op een bepaald onderwerp. Het nieuwe platform moet in die behoeften gaan voorzien.

Dit is pas het begin. Het nieuwe publicatieplatform is het fundament van waaruit we verder gaan bouwen. De bezoeker kan straks ook weer vacatures, events en campagnes op de sites vinden. De komende weken worden al deze onderdelen vernieuwd, net als de webshop. In de eerste maanden van 2014 wordt een stevig kennisplatform aan de sites toegevoegd waarbinnen de bestaande databanken met gegevens over bureaus en cases worden gebundeld in een nieuwe, geïntegreerde intelligence-omgeving voor de gehele Adfo Groep. En zo blijven we doorbouwen en verbeteren.

Uiteraard zorgen we voor een zachte overgang. Alle content blijft bewaard en verhuist mee. Houdt deze site dus komende tijd goed in de gaten!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in